Walter Luyten logoregio

CD&V Ravels heeft huidig burgemeester Walter Luyten opnieuw aangeduid als lijsttrekker bij de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Het partijbestuur van de lokale meerderheidspartij had de beslissing al een tijd geleden genomen.

“Het partijbestuur ziet de resultaten, bewondert de stijl en rekent op de toekomstvisie van Walter. We geloven dat de kiezer hem op 14 oktober een sterk mandaat geeft,” aldus Nic Andriessen, CD&V-voorzitter.

Walter Luyten: “Het is met heel veel plezier dat ik ingegaan ben op de vraag van het partijbestuur om lijsttrekker te zijn. CD&V heeft een sterke traditie in Ravels en de gemeente vaart goed. Een jonge, dynamische ploeg kandidaten staan klaar en ik wil mijn ervaring ten dienste stellen van deze kandidaat-beleidsploeg.”

Walter Luyten is sinds 2010 burgemeester van Ravels. CD&V kon na de verkiezingen van 2012 opnieuw alleen besturen door de volstrekte meerderheid in de gemeenteraad. Luyten behaalde toen de meeste voorkeursstemmen in de gemeente.

De komende weken zal ook de rest van de CD&V-lijst bekendgemaakt worden. “De lijst zal een gezonde afspiegeling zijn van Ravels, waarbij ervaring en vernieuwing zich schouder aan schouder willen inzetten voor onze prachtige gemeente,” geeft Nic nog mee. Filip Segers, huidig voorzitter van de gemeenteraad, zal de lijst duwen.

 

pdfVerkiezingsprogramma CD&V

Lees hierboven het verkiezingsprogramma van CD&V voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Contactgegevens

Verantwoordelijk uitgever:

André Jansens
Korte Wijkstraat 1, 2381 WEELDE

Mail adres: info@rawepo.be
Telefoon: +32 (014) 657298
Mobiel: +32 (0) 475 97 94 13     

ADMIN

Gebruiksvoorwaarden

logo rawepo

GEBRUIKSVOORWAARDEN

Uw eerste stop voor
het regionale nieuws.

Altijd klaar voor de inwoners van Ravels.

Adverteren op Rawepo.

Adverteren op RAWEPO helpt echt wel,
met dagelijks duizenden surfers
bereik je iedereen in de regio.

online adverteren