"PASSIE & VISIE"

Supply Chain Manager @ Smurfit Kappa

Voorzitter Cultuurraad Ravels

Ondervoorzitter Chant’Ami en freelance tenor

Gehuwd met Anke Heyns

Dochters Lore & Nele Hendrikx

Kleinzoon ere-burgemeester Modest Hendrikx

 

Net zoals mijn grootvader, ere-burgemeester Modest Hendrikx , voel ik de passie om me te engageren in het bestuur van onze gemeente.

Van jongs af aan was ik gedreven en graag tussen de mensen in vele verenigingen en organisaties. Een stevige liefde voor muziek bracht me in koren en orkesten en samen met enkele vrienden bouwen we al vele jaren aan ons koor Chant’Ami.

Ook in mijn job werk ik veel samen met mensen en als verantwoordelijke voor het team aankoop en logistiek heb ik veel aandacht voor kosten en efficiëntie. Hierdoor waardeer ik het gezonde financiële beleid in onze gemeente dat ons toelaat verder te investeren in de toekomst.

Na een rijke bestuurs-ervaring in het bedrijfs- en verenigingsleven, wil ik met een frisse, duidelijke visie en vol gedrevenheid,  een nieuwe uitdaging aangaan.

“ Filip zou je kunnen omschrijven als iemand met het hart op de juiste plaats en met een duidelijke visie op vele zaken. Hij slaagt er vaak in om die visie om te zetten in realiteit. Dit wellicht mede dankzij zijn joviale, goedlachse en Bourgondische ingesteldheid. Ik ben ervan overtuigd dat Filip een belangrijke aanwinst betekent voor de gemeentepolitiek in Ravels! ” Jan, vriend.

SAMEN, WERKEN AAN EEN MODERNE SAMENLEVING

 Vinger aan de pols houden door burgers en adviesraden te betrekken, vind ikzelf zeer belangrijk. Als uittredend voorzitter van de cultuurraad sta ik dan ook achter een mooi uitgewerkt beleidsadvies 2020-2026.

Met veel goesting en gedrevenheid, wil ik, samen met een sterke ploeg, werken aan moderne oplossingen voor onze drie dorpen, hun parochies, buurten en verenigingen.

GEEF ME UW MENING EN STEM

Graag wil ik ook uw mening en ideeën horen.

Dat kan via mijn website www.fhendrikx.be, mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.,

telefoon 014/65 20 13, sociale media of gewoon tijdens een spontaan persoonlijk gesprek.

Uw stem heb ik nodig om deze mooie uitdaging te kunnen aangaan.

 bannerFH1000

Contactgegevens

Verantwoordelijk uitgever:

André Jansens
Korte Wijkstraat 1, 2381 WEELDE

Mail adres: info@rawepo.be
Telefoon: +32 (014) 657298
Mobiel: +32 (0) 475 97 94 13     

ADMIN

Gebruiksvoorwaarden

logo rawepo

GEBRUIKSVOORWAARDEN

Uw eerste stop voor
het regionale nieuws.

Altijd klaar voor de inwoners van Ravels.

Adverteren op Rawepo.

Adverteren op RAWEPO helpt echt wel,
met dagelijks duizenden surfers
bereik je iedereen in de regio.

online adverteren