"Samen op weg voor een sterk Ravels"

Grote Baan 137, 2380 RAVELS

34 jaar

Storemanager Lolaliza

Bestuurslid Lenig & Gezwind

Groepscomité Scouting Ravels

Beste kiezers,

 

Ik ben Inge Broeckx, de dochter van Jef Broeckx en May Wouters, jullie misschien wel bekend van kinderkleding Marjolein. 
Net zoals mijn moeder werk ik ook in de verkoop, als storemanager bij Lolaliza in Geel.
Daar kan u me bijna elke dag vinden, maar s’ maandags sta ik ook steeds paraat om de kids van mijn zus van school te halen,...

Hoe zal ik me omschrijven?
Ik ben een persoon die graag onder de mensen is, daarom ben ik ook altijd actief in het verenigingsleven geweest. 
Tot vorig jaar heb ik lesgegeven bij Lening & Gezwind, nu ben ik enkel nog actief in het bestuur.

In de Scouts (vroeger gidsen) was ik ook altijd te vinden. Hiervan heb ik ook geen afscheid kunnen nemen en zet ik me nog in met het groepscomité.
Hierdoor besef ik hoe belangrijk vrijwilligers zijn voor een goed draaiende vereniging.

We zijn een fijne, gezonde gemeente, en ben trots om hier te wonen. Samen met alle kandidaten willen we ijveren naar een dorp, waar iedereen graag woont. Waar het goed is om te wonen voor jong tot oud. Een veilige buurt, een gezonde omgeving, goede kinderopvang, onderwijs, sport,....

Met iedereen De weg vooruit.

Hier wil ik aan meewerken, en achter het gemeentelijk beleid staan.
Bijdrage bieden aan de meerwaarde van onze samenleving.
Tussen de mensen staan en naar hen luisteren en begrijpen.

Durf uw stem aan mij te geven, zodat ik de komende 6 jaar uw belangen kan verdedigen.
Je kan me vinden op de 7 de plaats.

Bedankt voor uw stem en vertrouwen.

Inge Broeckx

Contactgegevens

Verantwoordelijk uitgever:

André Jansens
Korte Wijkstraat 1, 2381 WEELDE

Mail adres: info@rawepo.be
Telefoon: +32 (014) 657298
Mobiel: +32 (0) 475 97 94 13     

ADMIN

Gebruiksvoorwaarden

logo rawepo

GEBRUIKSVOORWAARDEN

Uw eerste stop voor
het regionale nieuws.

Altijd klaar voor de inwoners van Ravels.

Adverteren op Rawepo.

Adverteren op RAWEPO helpt echt wel,
met dagelijks duizenden surfers
bereik je iedereen in de regio.

online adverteren