Het lokaal bestuur de gemeente Ravels doet haar best om u zo goed mogelijk te informeren en bij te staan.
Dat lezen we in de communicatiekanalen van onze gemeente, maar wat denkt de Ravelse burger daar nu eigenlijk zelf over.
We horen her en der toch gemor over de online afspraakregeling die voor velen niet acceptabel is.
Ahwel.... Nu kan u uw mening hierover kwijt, laat u gaan en geef uw bemerkingen zodat men het misschien gemakkelijker kan maken voor iedereen.
Communicatie in Ravels met de burger....
Zo is er de gemeentelijke website www.ravels.be en communiceert de gemeente ook via Het Berichtenblad, Facebook en Instagram, de digitale nieuwsbrief, onze beeldschermen….
Daarnaast zijn ze continu bezig om onze dienstverlening naar de burger te verbeteren. Vrij recent gingen ze bij de gemeente ook enkel op afspraak werken en vernieuwden ze de werking van hun diensten. Na al dee wijzigingen is men er benieuwd hoe de burger dit ervaart. Daarom peilen ze graag naar de mening van onze burgers d.m.v. deze enquête. Het invullen neemt ongeveer 10 minuten in beslag.
Vul hier de enquête digitaal in! (link naar www.ravels.be/vragenlijst)
PDF Versie :
Definitieve_vragenlijst_eind_september_2023.pdf292.63 Kb02/10/2023, 14:44
2.000 bewoners van onze gemeente zullen de enquête deze week ook op papier ontvangen. Zij kunnen de keuze maken om de vragen op de computer of op papier in te vullen.
“Ik hecht enorm veel waarde aan de mening van onze inwoners” zegt burgemeester Walter Luyten, “De klanttevredenheidsenquête is een waardevol instrument waarmee we kunnen streven naar continue verbetering van onze communicatie en dienstverlening. Ik roep alle inwoners op om de vragenlijst in te vullen en actief bij te dragen aan de verdere professionalisering van onze diensten”.
Meedoen kan tot 1 december 2023. Een papieren versie kan afgehaald worden aan de onthaalbalie in het gemeentehuis of in de bibliotheek van Ravels. De papieren versie kan nadien ingevuld terugbezorgd worden via de inleverbus die je vindt in het gemeentehuis, het sociaal huis, de bibliotheek in Ravels of aan het oud-gemeentehuis in Poppel. De enquêtes zullen strikt vertrouwelijk behandeld worden door de Thomas More Hogeschool. Enkel de onderzoekers van Thomas More hebben inzage. Ze gaan discreet om met de antwoorden en volgen de wettelijke privacybepalingen (meer info hierover vind je op www.thomasmore.be/privacy).
De gemeente verloot onder de deelnemers aan de enquête enkele prijzen:
- 1 x 100 euro aan Ravelse cadeaucheques
- 2 x 50 euro aan Ravelse cadeaucheques
- 4 x 25 euro aan Ravelse cadeaucheques
"Niet alleen streven we naar doeltreffende communicatie, maar we vragen onszelf ook af: doen we de juiste dingen en doen we de dingen juist?” zegt communicatieverantwoordelijke Patricia Meulemans “Met dit onderzoek geven we iedereen de gelegenheid om ons te helpen in dit streven”.