De twee vaccinatiecentra van onze Eerstelijnszone Kepenland zijn voor de organisatie van de opvoering van de vaccinaties op zoek naar 2 adjunct centrummanagers.
De eerstelijnszone van Kempenland voorziet 2 vaccinatiecentra: op de Philips-site in Turnhout en in de voormalige legerhallen in Weelde.
Daar organiseert ze de vaccinaties voor de inwoners van Turnhout, Hoogstraten, Beerse, Oud-Turnhout, Vosselaar, Rijkevorsel, Merksplas, Ravels, Arendonk en Baarle-Hertog.
Je leest het al: snel, veel, groot. Er zijn dus vele handen nodig om dit tot een goed einde te brengen. Eén van die rollen is adjunct - centrummanager.
Hoofddoel van de functie
De adjunct centrummanager zorgt voor de organisatie van de werking van het vaccinatiecentrum met oog voor het facilitymanagement (inclusief personeelsmanagement voor de niet-medische profielen en beschikbaarheid materialen en producten) en het beheer van bestelling en aanvoer van de vaccins voor zijn/haar vaccinatiecentrum.
De adjunct centrummanager zal nauw samenwerken met andere actoren betrokken op de organisatie van het vaccinatieproces: HR-manager, medische- en farmaceutisch aanspreekpunt, programmamanager. Zeker voor wat betreft het proces m.b.t. bestelling en aanvoer van vaccins is dit overleg cruciaal.
Functieomschrijving
Resultaatsgebied 1: Organisatie Facilitymanagement
Resultaat:
Bij de opstart maar ook gedurende de ganse vaccinatiecampagne zorgt de adjunct centrummanager van het vaccinatiecentrum voor de organisatie van alle aspecten van het facilitymanagement inclusief voldoende ter beschikking zijnde medewerkers en de beschikbaarheid van materiaal hiervoor.
Kerntaken
- Brengt de noden en behoeften inzake ondersteunende diensten in kaart: onderhoud, catering, ontsmetting…
- Zorgt voor een bestand aan vaste medewerkers en kent hun mogelijkheden naar inzet facilitaire diensten
- Zorgt voor reservepool aan medewerkers en kent hun mogelijkheden naar inzet facilitaire diensten
- Zorgt voor de bestellen van alle materiaal, benodigdheden en producten en beheert de voorraad ervan.
Resultaatsgebied 2: Onboarding van medewerkers facilitaire diensten
Resultaat:
Medewerkers die worden ingezet voor deze opdracht kunnen erop rekenen dat zij op een correcte wijze door een overeenkomst worden verbonden waarin oog voor opdracht, verzekering, vergoeding etc.
Kerntaken:
- Iedere medewerker weet welke opdracht hij/zij heeft en wanneer hij/zij deze opdracht opneemt (jobtime, duur, rooster...)
- Ieder medewerker krijgt een introductie voor de opdracht
- Iedere medewerker wordt, al naargelang het statuut waarin hij/zij zich bevindt, verzekerd (arbeidsongevallen, burgerlijke aansprakelijkheid)
- Iedere medewerker kent de vergoeding die tegenover de prestaties staat
Resultaatsgebied 3: Planning en betaling van medewerkers facilitaire diensten
Resultaat:
Medewerkers verbonden aan het vaccinatiecentrum worden gepland in functie van de behoeften en de ter beschikking zijnde vaccins.
Kerntaken:
- De adjunct centrummanager hanteert een planningsmethodiek al dan niet ondersteund door een digitale planningstool, waarin alle gegevens worden bewaard en ingezet
- Communiceert deze methodiek en werkwijze helder en transparant naar de medewerkers en de betrokken organisaties.
- Hij/zij respecteert hierbij zowel de wensen en mogelijkheden van de medewerker die zoveel als mogelijk betrokken wordt, als de noden van het vaccinatiecentrum en probeert deze zoveel mogelijk te verzoenen
- Vanuit de planning worden ook de gerealiseerde prestaties geregistreerd
- Stroomlijnen betaling van de prestaties van de medewerkers facilitaire diensten
Resultaatsgebied 4: bestelling en aanvoer van de vaccins
Resultaat:
In samenwerking met de farmaceutisch verantwoordelijke wordt de bestelling, aanvoer en bewaren van vaccins geregeld.
Kerntaken:
- Nauwkeurig opvolgen van de voorraad vaccins
- Bestelling van de vaccins in functie van het aantal geregistreerde burgers voor de komende periode
Profiel
Kerncompetenties:
Klantgerichtheid
Je bent ter beschikking van verschillende soorten klanten van jouw functie (medewerkers vaccinatiecentrum, organisaties, overheden, programmamanager …).
Communicatieve vaardigheden
Je bent in staat om helder en transparant te communiceren omtrent de je toevertrouwde domeinen, zowel mondeling als schriftelijk.
Integriteit
Je blijft, ook onder druk, sereen en integer en verliest de maatschappelijke belangen niet uit het oog.
Kwaliteitsgerichtheid
Je doet er alles aan om de kwaliteit binnen de facilitaire processen aan te houden of te verbeteren.
Resultaatgerichtheid
Je doet er alles aan om de beoogde doestellingen (kwantitatief en kwalitatief) te behalen.
Samenwerken
Je werkt vlot samen met verschillende partijen binnen en buiten het vaccinatiecentrum.
Verantwoordelijkheid en autonomie
Je voert toegewezen taken autonoom uit met een maximum aan praktische effectiviteit en efficiëntie uit. Nakomen van gemaakte afspraken en de consequenties ervan aanvaarden, vind je vanzelfsprekend.
Flexibel
Je kan vlot schakelen tussen opdrachten en houdt rekening met frequente en ingrijpende wijzigingen met betrekking tot inzet medewerkers en beschikbaarheid vaccins
Functiegerichte competenties:
Probleemanalyse
Je kan een probleem ontleden in componenten, de herkomst ervan en de interne samenhang beschrijven en waar nodig, op zoek gaan naar bijkomende, relevantie informatie.
Plannen en organiseren
Je kan op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en de benodigde tijd, activiteiten, middelen en mensen aangeven om bepaalde doelen te bereiken. Je structureert en ordent vlot je werk, waardoor je vlot gegevens toegankelijk maakt voor klanten van je functie.
Prioriteiten stellen
Je kan verschillende opties of handelswijzen tegen elkaar afwegen op basis van relevante criteria en komen tot realistische beoordelingen en keuzes.
Nauwkeurigheid
Je gaat nauwkeurig en zorgvuldig om met de verzameling, verwerking en aanlevering van gegevens.
Selectievoorwaarden
Je bent beschikbaar uiterlijk op 1 mei 2021.
Je beschikt minstens over een bachelor diploma.
Wat wij jou bieden
Een voltijdse contractuele functie van 6 maanden in de graad Bv (B1-B2-B3).
Je minimumloon voor deze functie bedraagt 2 536 euro bruto per maand.
Je kan relevante werkervaring meenemen onder bepaalde voorwaarden. Indien je hierover meer informatie wenst, kan je contact opnemen met Personeelspunt.
Tal van extra voordelen: maaltijd- en ecocheques, fietsvergoeding of terugbetaling abonnement openbaar vervoer, hospitalisatieverzekering, eindejaarstoelage, tweede pensioenpijler (= aanvullend pensioen bovenop het wettelijk pensioen), lidmaatschap van de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen.
Je werkt binnen het team van de eerstelijnszone in Turnhout.
We respecteren de COVID-19-regels. Je krijgt de mogelijkheid om je te laten vaccineren.
Bijkomende informatie
Hoe solliciteren
Om te solliciteren schrijf je je online in op onze website jobs.turnhout.be.
Vergeet zeker niet je motivatiebrief, een kopie van je diploma en je curriculum vitae toe te voegen.
Sollicitatietraject
Solliciteren kan tot en met 8 april 2021.
Bij een groot aantal kandidaten is er een preselectie op basis van het cv.
Daarna volgt een digitale mondelinge proef.