“ Samen op weg “

Koning Albertstraat 96, 2381 Weelde

Sales manager

lid CV Koning Albertstraat

Beste dorpsgenoten, 

Als nieuwe CD&V kandidaat wil ik me graag even voorstellen.

Ik ben Ann Jansens, 40 jaar, geboren en getogen in deelgemeente Weelde.

Samen met mijn man, Joris Cnaeps, dragen we de zorg over 2 geweldige dochters, Kaylee (13j) en Fiene (9j) met wie we dagelijks genieten van het leven. 

Als dochter van “Dréke van de Koster” en Marleen van “ Laurant Kin” is sociaal zijn met de pollepel ingegeven. Als kind al meehelpen in de winkel of dansen op de accordeonmuziek van “vokke Ravels”. 

Zowel ouders als grootouders zaten in tal van verenigingen en zetten zich in voor de gemeente, ieder op zijn eigen manier. 

Deze tendens wil ik graag verder doortrekken.

Ik weet als mama van 2 dochters als geen ander hoe belangrijk betaalbare kinderopvang en veiligheid is. Net als elke ouder wil ik het beste niet enkel voor mijn eigen kinderen, maar voor iedereen in onze gemeente, Jong of oud.

Daarom wil ik mij mee inzetten voor een gemeente waarin mensen zich veilig voelen, in het verkeer en daarbuiten. 

En omdat ik graag mijn en uw kinderen de mogelijkheid zou geven om ook in onze gemeente een toekomst op te bouwen, sta ik achter betaalbaar wonen in een financieel gezonde gemeente. Zo blijven generaties aan elkaar verbonden en kunnen kansen gecreëerd worden voor zowel jonge gezinnen als éénouder gezinnen.

Graag zet ik mijn schouders mee onder een gemeentebeleid waar veiligheid, respect, vertrouwen en vooral transparantie voorop staan. Ik sta achter een gemeente waarin iedereen meetelt, dus U ook! Want de mogelijkheid van inspraak van de gewone burger is nodig, wát er gebeurt in een gemeente moet bepaald door wíe er woont! 

En ik ben bereid naar U te luisteren!

Bent u bereid om mij uw vertrouwen en uw stem te geven?

U vindt mij terug op de 19e plaats op CD&V lijst.    

 

Alvast bedankt!

Ann Jansens

 

 

Contactgegevens

Verantwoordelijk uitgever:

André Jansens
Korte Wijkstraat 1, 2381 WEELDE

Mail adres: info@rawepo.be
Telefoon: +32 (014) 657298
Mobiel: +32 (0) 475 97 94 13     

ADMIN

Gebruiksvoorwaarden

logo rawepo

GEBRUIKSVOORWAARDEN

Uw eerste stop voor
het regionale nieuws.

Altijd klaar voor de inwoners van Ravels.

Adverteren op Rawepo.

Adverteren op RAWEPO helpt echt wel,
met dagelijks duizenden surfers
bereik je iedereen in de regio.

online adverteren