Het gemeentebestuur van Ravels gaat over tot de aanwerving van een deeltijdse administratieve medewerker burgerzaken (19/38ste) in een vervangingscontract.
De taakomschrijving kan u verderop in het artikel vinden...
Taak:
Als administratief medewerker burgerzaken, verzorg je de administratie en de afhandeling van de
dossiers van de afdelingen Burgerlijke Stand, Bevolking en Vreemdelingen. Je levert onder andere
identiteitsbewijzen, huwelijksakten en verblijfsbewijzen af en voert adreswijzigingen door. In een eerste fase word je enkel ingeschakeld voor de administratie, na een inwerkperiode verstrek je ook informatie aan het loket.
Profiel:
Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs. Je werkt klantgericht. Je bent flexibel zowel op vlak van taken als op vlak van werkregeling. Verder ben je nauwkeurig en heb je uiteraard een vlotte kennis van de gebruikelijke informaticatoepassingen.
Aanstellingsvoorwaarde:
Slagen in een aanwervingsexamen.
Wij bieden:
Een bruto startsalaris van 950,86 euro per maand, aangevuld met maaltijdcheques, een fietsvergoeding of een abonnement op het openbaar vervoer.
Interesse?:
Bezorg ons uiterlijk zondag 22 januari 2017 je kandidatuur (sollicitatiebrief, CV en kopie van diploma) bij voorkeur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per brief aan gemeente Ravels, t.a.v. College van burgemeester en schepenen, Gemeentelaan 60, 2381 Ravels.
De uitgebreide functiebeschrijving en aanwervingsvoorwaarden kun je terugvinden op www.ravels.be onder de knop “vacatures” > “gemeentebestuur”.
Voor meer info over de functie-inhoud kun je terecht bij de personeelsdienst op het nummer 014 65 48 37.
Bij de indiensttreding bezorg je ons een recent uittreksel uit het strafregister. Het uittreksel mag op dat moment niet ouder zijn dan 3 maanden.
Functieomschrijving en aanwervingsvoorwaarden.
Via deze link kan u de gedetailleerde functieomschrijving nakijken
{halloween}